بیوگرافی جنیفر لوپز
 
bioogerafi
 
سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, :: 21:39 ::  نويسنده : sepehr

در سال ۱۹۹۷ اولين موفقيت بزرگ لوپز بوجود آمد به خاطر بازی در نقش سلنا که تصوير زنده ای از خواننده پاپ (‌تجانو سلنا کوئين تيلانا پرز ) بود . خواننده ای که بدست يکی از طرفداران ديوانه خود کشته شده است . جنيفر مورد تحسين همگان قرارگرفت و جايزه GOLDEN GLOBE را از آن خود ساخت و گرانترين هنرپيشه لاتينی در تاريخ شد و با پرداخت يک مليون دلار به وی در همان سال فيلم ANACONDA ( مار وحشت ناک) را بازی کرد و نيزبعد از ان در فيلم خون وشراب که نقش مقابل اورا جک نيکلسون بازی ميکرد و در ادامه ـ بازی کردن در نقش مارشال فدرال(‌ کارن سيسکو) در فيلم کارگردان معروفی چون استيون اسپيلبرگ به نام OUT OF SIGHT که البته بر اساس کتابی از المور لئونارد ساخته شده بود و نقش مقابل او را هم جورج کلونی بازی ميکرد جنيفر را به يک هنر پيشه مشهور تبديل کرد. 
کار موسيقی لوپز در سال ۱۹۹۹ با آلبومی به زبان لاتين در ۶ جولای شروع شد و اين آلبوم به خاطر آهنگ IF YOU HAD MY LOVE با موفقيت کم نظيری روبرو شد که لوپز را هم رديف ريکی مارتين قرار داد . در اوايل سال ۲۰۰۰ جنيفر کانديدای جايزه ای برای اجرای بهترين رقص شد به دليل موفقيت در دومين آهنگ موفقش WAITING FOR TONIGHT اما او جايزه را ازدست داد و جايزه بدست CHER رسيد .
در تابستان سال ۲۰۰۰ او در فيلم علمی تخيلی و ترسناک سلول بازی کرد که در اين فيلم نقش يک روانشناس کودک را ايفا ميکرد و در همان سال او در فيلم ENOUG بازی کرد و در اوايل سال ۲۰۰۱ جنيفر به خاطر موفقيت های پی درپی به بالاترين سطح معروفيت خود رسيد. از جمله اين موفقيتها
وقتی که آلبوم او در جدول آهنگهای پاپ در رديف ۱ قرار گرفت و يا در فيلم کمدی ـ رومانتيک تصميم گيرنده ازدواج بازی کرد که بيشترين فروش را در هفته اول اکران داشت و نيز در سال ۲۰۰۲ او در فيلم کمدی MAID IN MANHATTAN بازيکرد و در سال ۲۰۰۳ هم وی با بن افلک در فيلم GIGLI هم بازی شد و نيز در آينده هم يک فيلم ديگر با بن افلک تحت عنوان JERSEY GIRL بازی کرد و نيز فيلم ديگری هم که از وی در مرحله ساخت به سر ميبرد فيلم( زندگی ناتمام ميباشد) که او در آن نقش مادری را بازی ميکند و نقش پدرشوهرش را هم رابرت فورد برعهده دارد. او همچنين در فيلم ما بايد برقصيم نقش مقابل ريچارد گر را بازی کرده است .
جنيفر در سال ۱۹۹۷ به مدت کوتاهی با اجانی نوا که يک مدل و يک هنرپيشه بود ازدواج کرد و بعد از آن برای مدت طولانی با ( SEAN PUFFY COMBS ) رابطه داشت . در دسامبر ۱۹۹۹ جنيفر و COMBAS که به يک کلوپ شبانه در خارج از شهر نيويورک رفته بودند دچار خطر شدند يعنی در آنجا به سويشان از طرف افراد نامعلومی گلوله شليک شد که در اين حادثه سه نفر جان باختند . اين دو در اواسط فوريه از هم جدا شدند و بعد از آن جنيفر با CRIS JUDD آشنا شد .
CRIS در يکی از ويدئوکليپهای آهنگ LOVE DON'T COST ATHING رقاصی ميکرد و در آگوست سال ۲۰۰۱ آنها نامزدييشان را اعلام کردند و در سپتامبر همان سال ازدواج کردند ولی ۹ ماه بعد از هم جداشدند . در پاييز سال ۲۰۰۲ جنيفر با بن افلک نامزد کرد که البته برای مدتی نزديک بود از هم جدا بشوند اما به هر حال آنها دوباره تصميم گرفتند به قرار خود پايبند باشند و عروسی خود را اعلام کردند اما بازم بعد از مدتی تصميم به طلاق گرفتند و سرانجام در اوايل سال ۲۰۰4 از هم جدا شدند ! 
و بعد از آن جنيفر در جوئن سال ۲۰۰4 با خواننده پاپ مارک آنتونی ازدواج کرد . مراسم عروسی آنها کاملا خصوصی بود و در لوس آنجلس برگذار شد.


حرفهای مزخرفه مارک رو انتونی به مجله US Weekly Hollywood گفته که او اکثرا لباسهای همسرش رو انتخاب میکنه و از اینکه جنیفر بعنوان یکی از خوش لباسهای سال انتخاب شد احساس افتخار میکند.(جنیفر قبل از اینکه با مارک نبود هم خیلی خوش لباس بود) گفته که من مثل Simon Cowell برای همسرم هستم و باهاش واقعا صادق هستم. البته مارک جنیفر رو سبب این موفقیت میدونه و میگه که او چشمان منو برای این کار ساخته هست و من نمی دونستم در این زمینه نیز استعداد دارم. همچنین اضافه میکنه که جنیفر ممکنه 20 طراح لباس و 5 دوست در اتاقی داشته باشه ولی بار دیگه بهتره از من هم بپرسه که لباسش چطور شده.(چه حرفایی میزنه !)رنگهای مورد علاقه مارک برای جنیفر کرمی و آبی روشن هستند.دوست داره جنیفر لوپز سایه دودی و تیره استفاده کنه. و این حالت به نظرش واقعا به چشمان او حالت میده و اونو دیوونه میکنه. اما مارک زیاد با کیف برداشتن جنیفر موافق نیست و میگه که من کیف پول جنیفرم.(اما فکر کنم کیف جنیفر پر از لوازم آرایشی باشه نه پول) . میگه که جنیفر هم لباس های منو انتخاب میکنه.
جنیفر هم با اشاره به مارک و قدردانی از او گفت گاها مارک عصبانی میشه و میگه من اون شلوار رو دوست ندارم و من همیشه انتخاب ها رو بر عهده اون میزارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bioogerafi و آدرس sepehr-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 3318
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

:::??? ???:::








Get your own Chat Box! Go Large!


:::??? اگه دوست داري توي وبلاگت چت روم داشته باشي کليک کن اينجا???:::